Åter!

IMG_2920

Jag är tillbaka! Jag hade helt tappat lusten att sticka ganska länge, men i somras såg jag ett jättefint garn från allmogerasen värmlandsfår. Jag köpte det och stickade en Acer. Färgen är så fin och passformen är väldigt bra, men jag önskar att garnet kunde ha mjuknat lite mer i tvätten. Trots det använder jag den ofta.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Åter!

  1. Eva Berg skriver:

    Kära Anna-Sara detta är en superfin kofta som bara utstrålar din personlighet. En Anna-Sarakofta med andra ord.Kramkram

Kommentera

