Present till min faster

Köpa garn.

Sticka sjal under tågresor och i solen samtidigt som jag lyssnade på sommarpratarna som podcast.

Blöta och nåla, nåla och nåla.

Den blev stor och sedan ännu större.

Den fick ett väldigt fint fall och även om den blev överraskande stor så är den mer lagom när man virar den runt halsen.

Färdig 50-årspresent till min faster! Jag känner mig väldigt nöjd med sjalen och färgen är verkligen fantastisk. Jag hoppas att hon blir lika glad över den som jag är.

Det här inlägget postades i Stickning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

