Återkomsten

Damen i pengasjön har både fått en ny bakgrund och en blå halsduk eftersom jag har börjat sticka igen.

Slätstickning är skönt och avkopplande på tåget och när jag kommer hem händer det att jag dricker lite te ur  min nya tekanna som jag fick i födelsedagspresent av Viktor. Det blåa ska blir en tröja åt min mormor som hon ville ha. Jag har inte kommit så långt än men än så länge är mönstret bra och färgen ljuvlig!

Det här inlägget postades i Stickning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

