Sticktorka

Ärligt talat så har jag har en sticktorka som varat den senaste månaden, har knappt stickat en enda maska faktiskt. Jag tror att sjalen blev mig övermäktig, men nu början lusten krypa tillbaka, och det är härligt. Jag tänkte också berätta om en tävlingsvinst på stickamera.se. Jag vann tidningen MbyM, den är ganska dyr, 99 kr, men väldigt rolig och läsvärd! Fina mönster och roliga texter.

Ibland händer det att jag broderar, jag fick det här lilla kitet i julklapp. Det innehåller förprickat mönster, bakstycke, garn och instruktioner och det finns i flera olika varianter och storlekar. Mitt kit är en liten kudde som heter Min lilla häst. Man kan köpa det här, på Hemslöjden i Skåne Om man har vägarna förbi Skåne rekommenderar jag ett besök i butiken i Landskrona, de har många roliga saker.

Det här inlägget postades i Annat och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

