Jag vann!

Bild från stickskolan/thomas kvist yarns

För rätt längesen, i september, deltog jag i en tävling. Eftersom jag inte har något tålamod har jag ivrigt väntat på att vinnarna skulle annonseras, men hade så gott som gett upp hoppet när jag idag gick in och såg att jag hade vunnit!

Vinsten är 100 gram ”Delicious Tweed” från Thomas Kvist Yarns, en blend av 65% lammull, 10% angora, 5% cashmere, 20% polyamid med tillhörande mönster till tumvantarna ovan på bilden. Hurra!

Det här inlägget postades i Garn, Virkning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag vann!

  1. Viktor skriver:

    Oj, man får gratulera, det var inte illa! Jag tävlade också, men vann inget.

Kommentera

