Grimslätt gård

Det här garnet och de här färgerna är de finaste jag vet just nu. Producerat på ett bra sätt till ett rimligt pris på Grimslätt gård.

Jag har velat köpa sedan jag upptäckte det här fantastiska garnet men kan inte bestämma mig för om jag ska köpa till en kofta, eller köpa flera färger till mindre stickningar. Jag vill ha allt men budgeten är ju lite stram när man är student.

Det här inlägget postades i Garn. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Grimslätt gård

  1. Ping: Fortsättningen efter förkylningen | stickresan

Kommentera

