Min stickresa

För ungefär två år sedan bestämde jag mig för att ta tag i de där lovikkavantarna som jag så länge drömt om att sticka. Det blev ett par raggsockar, alldeles för löst stickade och fula. Men jag var hemskt stolt över att det blev något, och snabbt fortsatte jag med vantar som blev allt bättre och bättre.

Nu är jag helt beroende av stickning.

I takt med mitt beroende växer och jag läser och lär mig allt mer känner jag också ett behov av att skriva ner mina tankar, samla länkar och bilder för att minnas och även kunna skicka länkar om någon undrar hur jag gjort eller tänkt. Men mest är den här bloggen till för mig, därför kallar jag den stickresan.

Det här inlägget postades i Stickning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

